Saturday 10 March 2012

kejayaan

Assalamualaikum .

im coming home , tell the world im coming home .

lama gila aku tak update blog , biasa doh , nama pun dok asrama , memang la kann . 
ada kiosk pun macam tak dak kiosk , sebab ? sebab kiosk tu ada je orang . 
sepanjang tiga minggu yang aku tak update , tak balik ni kann , 
macam-macam jadi kat sekolah .

Untuk Sambutan Maulidur Rasul , House Gamma menang banyak jugak bagi aktiviti yang ada . 
Gamma menang ,Johan Nasyid , Johan Syarahan (L) , Ketiga Syarahan (P) , Ketiga Khutbah , Naib Johan Hafazan Al-Quran (P) , Ketiga Azan and Naib Johan Perarakan .
overall , rasanya , kalau tak silap , no 2 kot . Johan keseluruhan , dapat dekat Delta . Alhamdulillah , aku dapat naib johan Hafazan . 

hari Sabtu , time ganti sekolah tu ,
 sekolah anjurkan acara Road Relay , Larian Comel and 100m Sprint
aku masuk road relay . Road relay dia nak 3 lower , 3 upper . 
aku wakil upper dengan akma and fazeera . kiranya , upper hantar form 4 semua . 
im runner forth . at last , road relay (P) dapat 2nd . road relay (L) no 4 . 
sepatutnya, boleh je nak dapat top 3 , sebab awal2 tu gamma leading . 
tapi disebabkan silap atur runner , jadilah no 4 . overall punya result :

road relay (L) : keempat
road relay (P) : naib johan 
larian comel (L) : ketiga 
larian comel (P) : keempat
100m (L) : johan 
100m (P) : johan 

and Gamma dapat Johan Keseluruhan bagi Road Relay , Larian Comel and 100m tahun 2012 .








No comments:

Post a Comment