Friday 20 July 2012

Minggu Sains & Kenduri


Last week, ada minggu sains dan teknologi. Tapi, aku tak join apa pun ==' Mulanya nak join explorace, tapi dah ada orang. Tapi aku ada jugakk tolong orang buat roket air and parachute. Bukan aku ja yang tolong ramai lagi dalam 4,5 orang tolong Adeeb buat roket. Usaha kami semua buat roket malam sebelum nak lawan tu, membuahkan hasil. Dua-dua dpat top3. Alhamdulillah. 





Lepas settle launch roket semua, aku pi tempat masak pulak. Hari tu ada kenduri kesyukuran yang dapat baiah tu. Kenduri tu sembelih lembu sekor, tapi tak sembelih kat sekolah la --' kat sekolah just masak daging tu. Yang tu aku join, yang terlibat hanyalah form4. Aku potong daging kot. Cikgu cakap, potong daging tu perpendicular line kalau tak mau bagi liat. Banyak  experience baru  kot time tu. Best. 

Principal dan PK HEM


No comments:

Post a Comment