Thursday 5 September 2013

Assalamualaikum w.b.t

Hello people. Dah lama tak update blog. Last update awal bulan 6, time school holiday. Now dah bulan 8, esok dah nak balik sekolah tercinta, balik nanti trial  SPM SBP. Seriously, aku study pun tak habis lagi, form4 ka form5 ka sama ja. Cuti raya ni pun banyak buat homeworksssss ja ^^ memandangkan esok nak balik, sengaja aku update sikit.

Sports Day 2013
Since dah lama tak update, banyak laa event yang berlaku, sampaikan aku pun tak ingat dah - -' yang paling ingat pun Sports Day. K, cakap pasal ni, this year for the first time dkt school ni aku masuk smpai 4 acara, before ni 1,2 jaa. 800m, 3000m, 4x100m, and 4x400m. okay nampak kepulunan aku disitu. Semua acara long distance aku nak bolot satu ja pecut sikit, sikit ja tak banyak =.= nampak sangat aku tak boleh sprint en. Whatever lah.

 Menang 3 medal, 1 silver, 2 bronze. Okay la tu. At last lepas penat lelah lari 800m saringan sampai masuk final untuk 1st day sukan dapat jugak silver. Last year bronze *nampk peningkatan disitu, hehe. Esok tu, 3000m macam acara first tapi tak first sgt -,- yang join hanyalah 6 orang kalau tak silap. Tengah lari hujannnnn turun. Time tu rasa macam erghhh, again and again padang macam sawah, depan astaka tu dgn lecah tahap maximum kat trek first tu kan. Aku dah la lari sensorang, serious macam nak give up dah, siap dah plan dalam hati nak stop dkt mana. Haha. Tapi, aku truskan jugak. 200m last macam tu, aku dah start sprint selaju yang mampu, dengan sokongan semangat budak house aku *#cewah dapt jugak 3rd. 4x100m dpt 3rd jugak. 4x400m, batal. Kecewa jugak, waktu pi sokong eyja dekat 200m last memang dah nampak medal dah. Dah boleh dapat dah. Dah boleh naik stage dah. Tapi bila jalan nak pi penamat, abul cakap kat akma pasal batal apatah. Aku ingat acara siapa yang batal. Rupanya 4x400m rumah aku batal sebab eyja terlepas baton lepas garisan penamat and dia rebah kat situ. Actually, kalau baton tak jatuh, team aku dapat gold. Tapi apakan daya,takdak rezeki. Aku tak salahkan eyja, dah memang takdir. Lagipun dia dah memang pancit dah, macam2 acara dia join pagi tu. No wonder la kan. Awal2 tu macam marah gak aa kan, balik khemah, nangis siap. Ceh.Over semua itu.

Overall champion goes to Delta. Again, Gamma last. Tapi, tak aci jugakla, tahun ni ikut gold medal. Before this ikut overall medal. Kalau ikut tu, Gamma second. Tapi takpa, Gamma dapat khemah terbaik dan sorak terbaik. Okay la kan, cover balik yang tadi. Walaupun Gamma last, tapi Gamma sentiasa first bagi aku. Selamanya.
GO GAMMA GO :D
after 3000m dengan dormmates *basah lencun




Thanks to all Gammarians especially fivers Gamma.Terima kasih juga buat sesiapa yang sudi sambut aku dikala aku sampai dekat penamat. -,- bajet atlet jap HAHA.



No comments:

Post a Comment