Saturday 15 September 2012

In the name of Allah, the most merciful and powerful indeed.

At lastttt, balik jugakk. 3 week kat sekolah, mengharungi segala cabaran dan dugaan, dengan result exam, dengan event sekolah yang pelbagai, memang busy la kannn. okay, aku buat terok -,- Dengan air kekadang takdak, eh, pastu tengok balik, ada balik. Macam pa jaa. Result full untuk UP2 dah dapat, cuma rank dalam batch tak pasti, sebab ada pembetulan. luls~dalam tu tulis Bio aku FAIL. Padahal tak pun, overall result ; 

BM  A+
BI  A
MT  A-
PI  B+
SEJ  B+
CHEM  B+
ADDMATH  B
BIO  C
PHY  C

ye, aku tau result aku bukan lawa mana pun. Last but not least, doakan aku berjaya .____.

8 September 2012

On that day, ada jamuan hari raya peringkat sekolah, buat dekat Dewan Bitara. Pengawas percubaan dan badar form4 yang kena uruskan event ni. Meriah jugakk, coz of setiap rumah kena hias meja rumah sendiri.
Meja Gamma, Aina yang kena uruskan. Rumah aku kena served mee kari. Ada macam-macam makanan lagi kat rumah lain, laksa, sate, ketupat, bihun sup, pasembor and etc. By the end event tu ada pengumuman rumah mana yang menang hiasan meja, that is Alpha. Malam sebelum tu, memang kami, form4 Gamma bertungkus lumus habis aa kann nak siapkan hiasan tu. Tapi apakan daya, kami tak menang pun untuk hiasan meja. Aku malas nak describe banyak2 pasal event raya tu  ^____^  Aku bawak kamera, but during the event kamera tu tak dak kat aku pun, kekadang ja ada, Firdaus Azmi yang rajin sangat nak pi snap gambar orang. Kualiti gambar memang tk elok ah. Tengok la gambar kat bawah ni ;










No comments:

Post a Comment