Saturday 15 September 2012



wee~ tengok. Aku dapat hamper kot. Unexpected. Ni hamper cabutan bertuah, time hari penutupan minggu kemerdekaan. Aku masuk buat kad raya, tapi tak menang. Aku memang tak expect langsung nak dapat, ye la kan, cabutan tu ada nama semua student kot. 4 yang paling bertuah akan dapat. Mula2, budak form1 perempuan dengan DM dapat. Aku cakap la dekat kawan aku macam ni ;

"perasan dak, yang dapat hamper tu, duadua muka baik. Kita ni layak ka nak dapat?"

tetiba cikgu Aishah cakap ;

"Form4 jugakk yang dapat, tapi perempuan, nama dia mula dengan huruf A.
iaitu, Alia Suraya binti Zamre"

Sebelum cikgu sebut nama aku tu, memang aku tak bayang aku yang dapat, sebab form4 ramai ja yang nama start dengan huruf A. Rezeki hari lahir aku hari tu, hee ._____.


No comments:

Post a Comment