Sunday 25 November 2012

Deskmate

Assalamualaikum.

Lama der tak update, malas. Itu keyword aku tak update. Dah 2 minggu cuti, pasal sekolah aku tak update lagi, lantaklah, kalau rtajin aku update. And now, dah alang-alang, aku teringat dekat deskie aku yang terSAYANG ^-^ aku nak cerita sikit pasal deskie aku ni.



Here we goooo~ nama diaa, NURUL FARHAIN BT AZIZAN. Satu rumah, satu kelas, satu dorm *last year. Uuuuu, this year dia dorm bawah dengan Form5. Last year, seriously, even satu dorm, satu rumah, satu kelas, satu apalagi? aku takla rapat sangat dengan dia :3 She got 8A in PMR, same goes with me. So, naik form4, satu kelas thats isssssssssssssssssss 4 RAJIN .________. Dia cakap dia chup nak dok sebelah aku dalam kelas nanti. Aku okayy jee ^-^ Masuk kelas, huhhh, pi chupp dekat tengah-tengah kelas, nak duduk bawah kipas *demand gilaaa -,-.  First impression dalam kelas sebelah dia, malas doe dia ni *heee, sorry pa'ain. Lupaaa, people called her, pa'ain, shortform sikitttt. Lama-lama dah satu kepala la kami dua ni haa. Everytime lepas balik bermalam, prep malam tu yang sepatutnya siapkan homework yang tak siap, dah macam burn ja bila start sembang dengan dia. luls~ Hari-hari selalu ajak aku pi kantin, makan nasi, dia kata kalau pi koop, duit habis banyak. Hobi dia dalam kelas, kalau cikgu tak masuk memang tidooo laa, tak pun tulis fanfic dia tuu. Favourite dia tido time sejarah, lepas tu bila cikgu mention nama dia, baru lah nak buat muka bagai :P ayat bila ngantuk sangat " Alia, kalau aku ngantuk, cubit aku ka tampaq aku ka naaa". Rahsia aku banyak ja aku bagitau diaa. Dia lah yang dok tadah telinga bila aku start cerita. For me, she is the best deskie. Baik sangat dia ni. Sorrylah, kalau aku ada buat salah. Next year kita dah tak sekelas dah :( Harap next year hang jangan la tido dalam kelas dah weh, insaf la pa'ain oii *aku pun sama la. Lastly, thanks for being my deskmate for this year :) 

#next year tegurlah aku kalau jumpa




2 comments:

  1. okayyyyy :) ag kutuk aku :P hahaa~ thanks alia. terharu TT_TT

    ReplyDelete
  2. mana adaa :P welcoe. yeah! bukan senang tengok hang terharu :D

    ReplyDelete