Tuesday 25 December 2012

Double Rajin


Assalamualaikum.
Wuwuuuuuuuuwu~ lama tak update. mesti ada yang tunggu aku update kann kannnn. Zzzz -,- boooo Aliaaaaaa boo, bajet blog kau wanted sangat ah. Perasan :P Okayy, aku kesah apa, sebab aku tau ada yang akan baca. lulzzz. Almost one month, eh bukan dah sebulan dah pon aku tak update, so nowww, aku nak update pasal kelas this year, 4 Raaaaaaaaaajin and InsyaAllah bakal kelas aku next year,  5 Raaaaaaaaajin.

Here we gooooooooooooooooooo.

#4Rajin
Kelas yang sangat meriahh, sangatttt, jangan pertikai, sebab bagi aku sangat happening stay kelas ni. Semua satu kelas ada 33 orang, girls ada 25, boys ada 8, cool tak? mwehehe. Guru tingkatan kelas aku, Sir Vikiiiiiiiiiiiiiiiiiii, dan beliau jugaklah yang mengajar kami Chemistry. Seriously, aku tak memain, best gila ohh belajar chem dengan dia. Percaya atau tak, aku tak pernah tidur dalam kelas dia, wuhuuuuu~ paling penting tak pernah kena sign list yang untuk siapa yang tak siapkan homework. *Give a big applause for me please
-_- krikk krikkk.

Sir Viki, everyday akan datang kat kelas untuk check kelas dia ni ha, sebab dia tau budak kelas aku semua nak kena arah, baru nak jalan kan -_- terutamanya buang sampah, memang kena la kan, sampai satu tahap tu dia cakap time rehat jangan makan dalam kelas dah, sebab sampah bertimbun pastu tak reti buang kann. Tapi budak kelas aku makan slumber jugak termasuk aku, selalunya puak-puak yang malas nak pi kantin yang jauh sebatu tu la yang makan tuu, beli chicken floss dekat koop. Wooo~ tak pun yang jenis bawak mug, pastu bawak bubur bagai.

Okay, aku dah keblankngan idea nak tuliss. Zzzz, so tngok la picture yang ado ni haaa.



 gambar ada banyak lagi, beratus. Later aku rajin aku upload.

#5RAJIN *insyaAllah

Aku taktau nak cakap apa, but aku bersyukur sebab boleh masuk 5 Rajin.  Yang dapat kelas lain tak bermakna, tak boleh berjaya. Kita boleh je berjaya kalau ada usaha, even kelas depan pun, kalau tak usaha pun tak dak guna jugak. Btw, sama-samalah kita strive together one batch untuk dpat straight A+ SPM 2013 *-* tu je kott, aku pun macam dah malas nak menaip.


 Tahniah yang dapat kelas first.

classmate aku nextyear :)

#picture credit to Firdaus Azmi.

1 comment:

  1. Kau sama macam aku, pewaris kelas yg sama, 4Cita pergi 5Cita, tapi 2org je, haha, bertuah , kelas lain pecah2 sampai takleh recognize dah mana satu kelas havoc.

    ReplyDelete