Tuesday 25 December 2012

Jamuan 4R

Assalamualaikum.

Disebabkan kelmarin aku update pasal 4 Rajin, jadi dah kebetulan aku pun rajin nak menaip, maka aku akan cerita serba sedikit pasal jamuan yang unexpected ni haa, wuwuuuu *-* Actually, kelas aku nak jugak la buat lawatan bagai, nak pergi Langkawi Geopark semua, memang dah rancang habis ah, siap dah dapat discount for the boat ohh. Malangnya, di saat akhir we have to cancel. Sebab? ada sebab tertentu yang takdapat dielakkan.

So, ada jugak cadangan nak buat jamuan dekat luar, but then, bila usha balik jadual penggunaan bas. Full! time hujung tahun ni la yang banyak event tu lah inilah. haishh -_- semua dah macam putus asa dah nak buat jamuan. 2 days before the school session end, malam time prep sir datang sekolah for jamuan kelas mana tah. Then, dia cakap dekat boys kata nak buat jamuan esok, makan KFC ja lah. Bila boys dah sebar dekat satu kelas semua macamm "Wahhhhh! Sir nak buattt jamuann, yeayyyy!". Esok, tu kemas kelas blablabla, kena letak barang kat luar semua,


rasanya lepas letak barang tu, result overall batch dah dapat. Semua nak tngok kan dapat apa. Dapat slip bagai. Lepas tu dapat list kelas for nextyear. Dah sir cakap tak boleh stay dalam kelas, so, berkeliaran la kami semua ni kat luar kelas, and main game ni ;
Me with farhain 
aku pun taktau nama apa game ni ,yang sure sikit2 kena tampar dengan lawan, takpun aku yang tampar. For sure, farhain kalau dah boleh tampar orang tu kann, sakit ohh. ganas gilaaaaaa -,-
Bila dah boring, semua masuk balik kelas, kebetulan sir cakap nak pi beli KFC. Dapat handout for holiday, kecoh ja semuaa. Tunggu punya tunggu, sir tak balik lagi pun. Usha dekat bilik guru takdak pun. Last2, semua pergi lab chem, and sir dah sampai dengan bungkusan KFC. Wuuuuuuu~
 muka excited nak makan KFC. Zzzz =,=

Dah masuk lab, sebelum makan, sir cakap, lapik guna newspaper dulu. Jangan buang sampah, jangan basuh tangan dekat singki meja tuu and else. Then, ada ucapan sikit, from Sir Viki. Ayat dia "kelas kamu je saya bagi makan dalam lab ni, kalau kelas lain saya tak bagi". Aku, cakap dekat thirah " terharu weh". Dia pun sama terharu jugakk. Dalam ucapan tu ada la puji budak 4R, bagi semangat for SPM next year. Wuwuuuu, pastu, sir beredar, ke bilik guru sebab ada jamuan guru pulak kat sana. Tunggu apa lagi makan laaa.

Lepas tu, saja-saja satu kelas jemput Class Monitor, Syafiq Aizat a.k.a Shinee untuk bagi ucapan ;

Then, ucapan Penolong yang sportiiiiiiiiiing, Ainin Aida ;

Jemputan khas, Amirullah a.k.a State, freshie, from Johor, nak pindah kot tu yang dapat jemputan khas ;
haaa, yang ni kan dalam speech dia, dia ada mention nama akuu, dia cakap "Aku minta maaf kat kau Alia, sebab pangkah kau dekat TATAR hari tuu". Zzzz, lawakkk okay lawakk. 

Lastly, Akmal Afiq a.k.a Korok ;

Tu jaa, lepas makan kemas semua, balik kelass, Weeee~ best ohh jamuan. The End.


mereka sangat gembira. 







1 comment: