Thursday 26 January 2012

assalamualaikum .

ehemm , aku lama kot tak update . ni ada semangat sikit nak update . aku pun tak tau pasepa . ha , hari ni topik open , sebab aku blank der nak tulis . aku jadi malas nak update because aku baca blog orang , haha . Fineeeee ! tak lawak , tak yah gelak .tetiba pulak aku teringat time 1B-10 (2011) , sumpah , i really miss this dorm .

kek ni mak zuyyin yang bagi untuk kami satu dorm before PMR . tengok ceri tu , ada 12 . sama macam ahli dorm ni jugak , ada 12 semua . seriously , zuyyin memang baik lahh .
ni lah ahli dorm aku yang tersayang . dalam gambar dorm aku ni macam semak je kann , bukan macam , memang semak pun ==' eh , actually dorm ni tak semak kott , memang tak semak . kemas je , tapi disebabkan weekend , pastu ada pulak parent yang datang bagi makanan , memang bersepahlah , tengok dalam gambar sudah la kann , tapi , sebelum turun makan malam memang kena kemas lah dorm ni , coz our lovely KD suruh kemas . lagipun benda tu dah jadi rutin harian .
ni pintu loker aku . saja nak promote . 527 no aku untuk lari 4x400m tahun lepas . aku , akma , atun , wawa masuk 4x400m. so , we got gold medal . sangat lah seronok . and , medal tu ada kat dalam gambar tu . yang announcement birthday aku tu , benda alah tu dibuat oleh akma , and dia lekat dekat board rumah Gamma masa birthday aku , lepas tu aku amik , and paste it dekat my loker . gambar tu , gambar time ada acara Larian Montel , Road Relay and 100m . semua ni ikot house . actually , aku nak sangat masuk road relay macam time form 1 dulu .tapi tak kesampaian , sebab akma dah masuk and aku kena ganti atun 100m , dia pergi mana tah . untuk road relay , laki perempuan dapat First . 100m untuk keseluruhan laki perempuan dapat First jugak . for Larian Montel , laki dapat no3 , perempuan tak dapat . kira okay la tu kann . 


okay , tengok , aku kalau cerita memang panjang . baca je , kalau tak nak sudah . aku tak paksa . setakat tu je kot , nanti aku update lagi . :)



No comments:

Post a Comment