Sunday 22 January 2012

friend

life is nothing without friendship .

dalam masa 3 minggu yang dihabiskan masa di sekolah . aku dah hilang enam orang kawan dalam batch aku . 

1) hakimi zikri dia keluar pergi permata pintar .

2) shazzuani , classmate aku 2011 . aku sendiri tak tau kenapa dia keluar .

3) wan afifah , dia ni gammarian sekali dengan aku , dormmate dengan aku dari form1 sampai la form3 . dia baik , sebab selalu tender machine basuh kat aku and kengkawan . aku sayang dia sampai bila-bila .

4) atun , dormmates aku time form1 . form3 , dia jadi dormmate aku and bedmate aku .wee~ dia baik sangat . dia selalu ingatkan aku , untuk jaga katil elok2 coz katil kami dah bergoyang bagai .
lastly , aku sayang hang gila .

5) intan , dormmate aku time form1 and form3 , time form3 , dia jiran aku dalam dorm . haha , yang ni baik sangat , sebab selalu jamu aku makan , hee . anyway , aku sayang gila kat dia .

6)wawa , dormmate aku time form1 and form3 , tahun ni , tetiba dia panggil aku buaya darat , so , aku panggil dia kongkang . dia ni baik dengan aku , sangat baik . sebab dia baik . last but not least aku sayang dia .

hoping that our friendship will never end .
remember , just be yourself whenever you are .


p/s: gambar nanti aku letak , sebab aku tak jumpa gambar hampa yang elok .

No comments:

Post a Comment