Monday 23 January 2012

woot~

hari tu , awal tahun la kan , start je masuk hostel . kawan-kawan aku , budak gamma formFour la kan . semua cerita pasal movie yang the latest yang depa tengok . ombak rindu lah  , puss in boot la . semua lahh , yang the latest yang keluar time cuti sekolah hari tu . semua tengok dekat cinema . semua excited cerita . 


aku ? 


depa tanya aku tengok cerita apa yang the latest . aku cakap , aku tengok bini-biniku gangster . hadeii ==' . tengok ! bini-biniku gangster tu dah keluar berkurun tok nado dah , aku baru tengok . hampeh betol , semua gelakkan aku . tu pun tengok kot laptop , nasib baik la , hari tu zafirah ada letak cerita tu dalam laptop , dapat jugak aku tengok , kalau tak , hurmm . alamatnya  , aku tak tengok la sampai la .


and dengan bangganya aku nak cakap , aku dah tengok OMBAK RINDU . phewitt , give a big clap for me . thank you . merepek je . kali ni aku tengok awai sikit . kira okay la kan , tapi macam besa aku tengok kot CD , hampa semua tengok kot cinema *sobsob . kesian aku . aku tak pernah jejak walau selangkah pun dekat cinema , huaaaaa .



No comments:

Post a Comment