Friday 27 January 2012


Assalamualaikum .

This year , aku jadi ketua dorm a.k.a KD . actually , bukan aku yang jadi KD tapi intan . huaaaaaa :( pastu dia pindah , *sobsob . dia nak aku jadi KD , so , aku sebenarnya memang tak nak , nak bagi dekat ifah pun dia tak nak  dah jadi KD . so , jadi je laa , kena jaga adik dorm . di samping boleh bagi merit kat aku ni kan . form4 dorm aku pun dua orang je , aku dengan ifah .

before cuti Kak Alia ada cakap kat aku sruh hias dorm balik lepas cuti ni , so , aku blank . tak tau nak beli apa .
aku serah semua benda dekat pkd aku , ifah . haha . dia beli apa yang patut je . aku dia suruh beli board , dengan apa tah . tapi petang ni baru nak beli . tadi dia text aku tanya jam nk gantung kat mana sebab dia tak jumpa tempat nak gantung jam . aku gelabah jugak ah , sebab time tu aku tgh sibuk list barang nak beli . lastly , aku cakap kat dia , bawak je jam tu , nanti settle kat sekolah .

seriously , aku cakap , aku gelabah jadi ketua dorm . nasib baik ada pkd yang sanggup tolong aku kann . terima kasih ifah sayang sebab tolong aku .

alia and ifah :)
 #abaikan muka aku yang tah hapa tu kan .



No comments:

Post a Comment